Rozhovor s Dongabe

08.03.2014 16:36

Tak má přede všemi přednost!

Jak ses k Howrse dostala?
•Z reklamy u jiných her.
 
Bylo to pro tebe zprvu také tak těžké jako pro jiné?
•Já nevím, tenkrát bylo howrse úplně něco jiného než je teď. Když to porovnám tak se mi tenkrát hrálo lépe.
 
Kolik odsloužených dní si měla, když si dostala prvního božského koně?
•95 dní a byl to Gypse.
 
Kolikrát už jsi měla účet Pegasus?
•Od té doby co jsem ho měla poprvé ho mám doteď ...
 
Kolik akcí jsi už prožila?
•Všechny úplně všechny...

 

Jaký byl tvůj první kůň?
•Velška.
 
Máš nějakého oblíbeného hráče?
•Oblíbených hráčů mám více , neoblíbenou pouze 1.
 
Jaká byla tvá reakce, když jsi poprvé zjistila, že jsi 1. v pořadí?
•Čekala sem to již delší dobu, neboť jsem se o to snažila, takže sem byla ráda..
 
A kdy to bylo?
•13 června 2013