Velká Výzva

05.07.2014 18:13

Už pár týdnů se koná Velká Výzva a s ní přicházejí noví božští koně. Co si myslí hráči o Velké Výzvě a jak se jim daří? (odpovídali: Nela22, noška)

 

1) Jaký máš na Vélkou Výzvu názor?
N22:

Velká výzva se mi moc líbí protože se každý nový den můžu těšit na nové úkoly:-) Jediné co vytknu je že normální akce se už nekonají kvůli velké výzvě ta často....
 
n:
Velká výzva mě baví, ale už trvá moc dlouho.
 
 
 
 
 
2) Jak se ti v ní daří?
N22:
Velkou výzvu nějak vážně neberu proto plním v úkolech pouze to co bych běžně na howrse dělala, když ale třeba mám všechny úkoly kromě posledního který nemůžu splnit tak si i těch 10 000 doplatím Co se týče počtu podkov tak se držím vždy mezi 1000 nejlepších hráčů :-)
 
 
n:
V této aktuální se mi daří nejlépe ze všech kterých jsem se do této doby zúčastnil, protože jsem získal při minulé božského koně Podzim.

 

 

 

Mně samotnou Výzva moc nebaví, radši mám samostatné akce.Alespoň se koná Loterie, ikdyž ta není moje oblíbená. A také se konají piňaty.