Mama 17 a Tata 2

02.02.2014 21:03

 

Mama 17 a Tata 2

2.2.2014.

Dělám prezentace jako začátečník, 2.2.2014 jsem se naučila kódovat na www.kodator.bluefile.cz. Udělám sadu se zvířátky, ale nebude to nic moc.

10.2.2014

Sada se zvířátky se odkládá, protože dělám různé pokusy. A také jsem si udělala prezentaci pro klub a na profil, kterou nezveřejním, protože je jenom moje (dokud jsem do ní blázen). A možná udělám i zpěváky. Sada se zvířátky bude: lev, slon, zebra, kočička, pejsek, králíček, tygr, had a žába.

18.2.2014

Musíte na zvířátka počkat. A taky jsem se malinko opičila po Malině že jsem udělala podobnou prezentaci (na stejný námět).

24.2.2014

Konečně jsem dostala ke zvířátkům.

6.3.2014

Sice je tu prezentace Hunger Games déle, ale prostě ji musím okomentovat. Nejsem cvok do Hunger Games, ale prostě jsem o tom četla na netu a udělala z dlouhé chvíle prezentaci. Udělám i Howrse profil prezentaci. Možná už dneska!

6.3.2014 (o hodinu později)

Takže Howrse profil prezentace je hotová a zveřejněná. Ještě zkusím stihnout pár prezentací chovů a možná vychytávek, ale záleží taky na rodinné konkurenci na PC. Takže nevím.

18.3.2014

Tak a je tu nový katalog 5minutových prezentací Danbo!

8.5.2014

Dělám gify na objednávku. A zadarmo!

Plánovaná grafika:

Prezentace:

 Lev 

Zebra ✔

Tygr ✔

Had

Žába

Králíček

Pejsek

Kočička

Slon

Howrse Profil ✔

Prezentace chovů (jednoduché, splívavé, s jedním obrázkem)✔ (2 prezentace-zatím)

Prezentace (vychytávky)

Prezentace Danbo ✔